Direktlänk till inlägg 20 april 2013

trött + folkrace + depp

Av Amanda Olsen - 20 april 2013 23:47

Halluuu... 
Varit på folkrace idag med killen, vänner & fosterfamiljen. Varit riktigt kul må jag säga enda negativa var att det blåste kallt och att jag bränt mig i ansiktet heheh... ser ut som en fucking tomat i ansiktet aja fårla smörja in mig o hoppas på att det gått över imorgon bitti .. 


Mycket tankar snurrar runt i huvudet på mig just nu vet knappt in eller ut, blir typ trött på allt... den där känslan när allt är piss o livet suger och det känns typ som man lika gärna kan försvinna, är nog inte heller ensam om att känna så till och från. Man får väl helt enkelt vara stark och plocka upp sig själv ibland.. Kan iallafall säga att jag är grymt tacksam över dom underbara människor som finns runt omkring mig som stöttar mig dom är allt värt för mig! 
jajaja babbel babbel... nu blire film och försöka få bort dom här negativa tankarna, heelt ensam. 
Pusss..

 

 

 
 
Hilda :)

Hilda :)

21 april 2013 16:25

Hej! Vad fin blogg du har :)

http://hhilda.bloggplatsen.se

Amanda Olsen

21 april 2013 16:34

Tack så jätte mycket!!:)

 
Jonas H Svensson

Jonas H Svensson

24 april 2013 19:17

Jag vet hur det är när allt känns som du skrev "när allt är piss o livet suger och det känns typ som man lika gärna kan försvinna" jag känner så alldeles för ofta. :( Men som du skriver, man får ta och rycka upp sig själv ibland.

Fin blid på dig Amanda! :)

http://bigdaddy.se

Amanda Olsen

24 april 2013 19:19

Tack så mycket!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Olsen - 17 april 2013 21:29

Hallluuuu alla fina där ute!  Har varit hur fint väder som helst idag så jag vart huur sugen som helst på att gå ut! STÖRSTA MISSTAGET... Blåste ju som fan trodde ju ett tag där att jag skulle flyga iväg håret va åt alla håll såg nästan ingenting...

Av Amanda Olsen - 17 april 2013 12:18


Halluuu! Här kommer alla ni som jag valt ut att skriva lite om.. :)   Tuwa Thunell: Du är en jätte go tjej som är huur fin som helst! Har alltid lätt att skratta och slappna av med dig och saknar dig massooor! <3 :*    Agnie Zoega: Stört...

Av Amanda Olsen - 16 april 2013 22:33

Gokväll alla underbaringar!:*  Är faktist riktigt nöjd med denna tisdagen nu iallafall har städat mitt rum så det är jättefint och känns mycket trevligare att gå in där sen träffa jag min vän Rahel lite på impuls, kollade film och snackade skit! ;)...

Av Amanda Olsen - 16 april 2013 17:07

Mätt tjej intar soffläge!Har precis ätit kycklinng och ris & det var något grymt gott så det knulla i mun... Nu blir det att kolla på Mtv på favorit-serien just nu som är Hollywood Heights, tråkigare tisdag får man ju leta efter!!menmen, ser fram e...

Av Amanda Olsen - 16 april 2013 10:43


Gomorgon och godmiddag alla goa! Jag har nu idag på morgonen varit hos barnmorskan, kolla blodtryck och fått ut nytt recept på Nuvaring. Den här tisdagen bjuder nog inte på så mycket förutom på tråkigt väder och sitta inne framför tvn, är ju faktis...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards