Alla inlägg den 16 april 2013

Av Amanda Olsen - 16 april 2013 22:33

Gokväll alla underbaringar!:* 

Är faktist riktigt nöjd med denna tisdagen nu iallafall har städat mitt rum så det är jättefint och känns mycket trevligare att gå in där sen träffa jag min vän Rahel lite på impuls, kollade film och snackade skit! ;) 


Avslutar dagen med glass, Geordie Shore,vitamin juice och självklart min bästa pojkvän på skype, lovely!<3

veeeet att ni också vill ha glass nu mohahah ;* 

Natti-natti allesammans pusss...

 

   

Av Amanda Olsen - 16 april 2013 17:07

Mätt tjej intar soffläge!
Har precis ätit kycklinng och ris & det var något grymt gott så det knulla i mun...

Nu blir det att kolla på Mtv på favorit-serien just nu som är Hollywood Heights, tråkigare tisdag får man ju leta efter!!
menmen, ser fram emot helgen iallafall kommer bli hur kul som helst! :D 

Pusss...

 

   

 

Av Amanda Olsen - 16 april 2013 10:43

Gomorgon och godmiddag alla goa! 
Jag har nu idag på morgonen varit hos barnmorskan, kolla blodtryck och fått ut nytt recept på Nuvaring.

Den här tisdagen bjuder nog inte på så mycket förutom på tråkigt väder och sitta inne framför tvn, är ju faktist en perfekt städar dag så blir nog att försöka ta tummen ur arslet och städa lite granna också.


Det ända som skulle fullända min dag är att få vara vid min fästman älskar honom så otroligt mycket, känns helt underbart att vara kär i världens bästa kille. önskar ibland att vi bodde grannar så man bara kunde gå över när man kände för det eller direkt när man behöver den ena haha men nu är det ju inte så måste ju åka buss i 1 timme men det kan ju också vara en fördel? tycker faktist kärleken blir starkare av lite avstånd och tillit. :) 

Jajaja... nu ska ja inte babbla på för mycket om hur kär jag är osv haha bjuder istället på en bild på oss två!

Pusss...


 





Av Amanda Olsen - 16 april 2013 02:05

Tankarna snurrar runt i huvudet kan inte slappna av och har världens huvudvärk. 


Är det bara jag som ligger vaken på nätterna, funderar kring allt och deppar!? saknar min pojkvän just nu och vet varken in eller ut längre, allt känns just nu hopplöst men hoppas det vänder. Har helt enkelt föööör mycket att tänka på just nu och skulle mer än gärna vilja att ett mirakel kunde ske så alla mina bekymmer försvinner, men vem vill inte det liksom?;) 



Nått positivt med detta natt deppande kanske är att jag fick en galen ide om att skaffa blogg så jag kan få skriva av mig lite. Hoppas iallafall på feedback och att min blogg kommer vara intressant för er andra. 


Det var allt för mig just nu önskar er andra natt-ugglor gonatt nu och bjuder lite på en bild av mig, Pusss... :) <3

 

     

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards